close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חבילות ספורט לחו"ל לציבור הדתי

מערכת שורשיג אדר א, תשעט18/02/2019

הפתרון הוא לבחור מלכתחילה חבילות כדורגל שעולות בקנה אחד עם השקפת עולמם של גברים ונשים בציבור הדתי

תגיות:
חבילות ספורט לחו"ל מורכבות מכרטיס טיסה, לינה במלון וכמובן כרטיסים למשחק הנבחר. נכון להיום יש חבילות לאירועי ספורט מכל הסוגים ובכל רחבי העולם, בעיקר בתקופות מרגשות כמו חצי גמר ליגת האלופות או הגביע האנגלי. יחד עם זאת, בציבור הדתי לא תמיד יודעים מה לעשות על מנת לשלב חבילות כדורגל לברצלונה עם ימי שבת ולפעמים
גם כרטיסים לליגת האלופות שנערכת כידוע באמצע השבוע מייצרים בעיה עם כשרות.

הפתרון הוא לבחור מלכתחילה חבילות כדורגל שעולות בקנה אחד עם השקפת עולמם של גברים ונשים בציבור הדתי. כך ניתן לשלב בין חבילת ספורט וחגיגות בת מצווה או בר מצווה ויש גם הורים שבוחרים חבילת כדורגל על מנת לחגוג ימי משפחה. בנוסף, משחקי כדורגל בחו"ל נערכים בתדירות גבוהה ואין סיבה ששמירת שבת תפגום בחוויה.

הבדלים בין חבילות ספורט
עבור הציבור הדתי יש הבדל משמעותי בין חבילת ספורט ללונדון שכוללת צפייה במשחק כדורגל ביום ראשון בבוקר, לבין כרטיסים לליגת האלופות עם משחקים באמצע השבוע. על אף שיש מקרים שבהם גם חבילות כדורגל לברצלונה לצורך במשחקי הקבוצה המקומית בליגת האלופות מתנגשות עם אירועים דתיים, ברוב המקרים קל יותר למצוא חבילות ספורט לחו"ל לציבור הדתי באמצע השבוע מאשר בסוף השבוע.

הבדל אחר בין חבילות ספורט לא בהכרח קשור ליום שבו נערך המשחק אלא למעמד ולליגה. כאן למשל ניתן לראות פערי מחירים של עשרות אחוזים בין משחקים באנגליה לבין משחקים באיטליה, כי הליגה האנגלית נחשבת טובה יותר וקל יותר להגיע ללונדון מאשר לטורינו. במקביל, כרטיסים לשלבים המכריעים של ליגת האלופות יעלו הרבה יותר בהשוואה למשחקים סדירים בכל ליגה בעולם. במילים אחרות, המעמד והליגה קובעים את ערך המשחק וחבילת הספורט גם עבור הציבור הדתי וגם עבור מי שאינו שומר מסורת.

איזו חבילות ספורט מתאימה לכם?
חבילות ספורט לחו"ל לציבור הדתי מותאמות עבורם מבחינת שעות הטיסה, העברות לבית המלון ושעת המשחק. יתרה על כך, בתוך חבילת כדורגל שנמכרת מלכתחילה עבור הציבור הדתי ניתן לשלב אוכל כשר במלון ואפילו כרטיסי כניסה לאטרקציות. במידה ורוצים להרכיב חלק מהחבילה באופן עצמאי, ניתן ליצור קשר עם בתי חב"ד ביעד ולבקש מהם הכוונה לגבי המקומות שבהם ניתן לאכול כשר או לערוך קידוש בימי שישי בערב.

המגוון הגדול של חבילות ספורט לציבור המסורתי, החילוני והדתי אמור להקל על מי שרוצה להזמין לעצמו אירוע בהתאמה אישית. הנקודה היחידה בהקשר הזה היא להשקיע זמן בהשוואה בין החבילות ולא למהר להזמין כרטיסים לליגת האלופות לפני שבוחנים את הנושא לעומק. כמו כן, רצוי להתייעץ עם אנשים שכבר הזמינו חבילות כאלה וטסו אל היעד.

הערך המוסף של משחקי כדורגל בחו"ל
חובבי ספורט לא יכולים להרשות לעצמם לוותר על חבילות כדורגל לברצלונה, לונדון ושאר הערים הגדולות של אירופה. גם מי שלא עוקב מקרוב אחרי קבוצה ספציפית יכול ליהנות ממשחק מהיר ומרגש ומעמידה במרחק של מטרים ספורים מהשחקנים הטובים בעולם. מהבחינה הזו, להזמנת חבילות ספורט לחו"ל לציבור הדתי יש ערך מוסף ששווה את ההשקעה של הזמן והכסף.

בציבור הדתי בוחרים כיום חבילות ספורט לחו"ל באופן שמתאים לתקציב ולתפיסת העולם שלהם. זה בא לידי ביטוי גם במגוון הגדול של האירועים והחבילות וגם בעלייה בביקוש מצד ילדים ומבוגרים כאחד. התוצאה בפועל היא נהירה של ישראלים למשחקי כדורגל באירופה ולתחושה שבה ניתן למצוא אירוע ספורטיבי בכל תקופה בשנה – לרבות במסגרת ליגת האלופות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה